.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران رتبه دوم در پذیرش مسافران نوروزی

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: با ساماندهی اماکن استیجاری، مازندران آماده پذیرایی از گردشگران شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، رحمت عباس نژاد در جلسه ستاد تسهیلات سفر مازندران در ساری افزود: در ایام نوروز امسال 4 هزار و 500 منزل استیجاری خصوصی تحت نظر سازمان میراث فرهنگی قرار گرفته که 400 نفر نیز با لباس های مشخص و کاورهای وی‍ژه راهنمایی های لازم را برای استفاده ازاین منازل به مسافران ارائه می دهند.

وی ادامه داد: از چهار هزار و 500 ظرفیت شناسایی شده اماکن اقامتی به یکهزار و 800 مورد تاکنون پروانه بهره برداری سه تا چهار ماهه داده شده است.

وی با اشاره به اینکه گزارشهای روزانه از طریق سایت ستاد تسهیلات سفر کشور ارائه می شود افزود: بر اساس آخرین آمار تاکنون بیش از دو میلیون و 60 هزار نفر مسافر وارد استان مازندران شده اند.

عباس نژاد با بیان اینکه بر اساس آمار مازندران تاکنون بعد از خراسان رضوی رتبه دوم را در پذیرش گردشگر به خود اختصاص داده اظهار داشت: اسکان مسافران در مدارس استان نیز در دو بخش فرهنگیان و غیر فرهنگیان صورت می گیرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه ظرفیت اقامتی مسافران و گردشگران استان مازندران نسبت به سال گذشته رشد 100 درصدی داشته است تصریح کرد: ظرفیت اقامتی استان در تمامی واحدها به 235 هزار نفر رسیده که باید این روند افزایش ادامه یابد.

به گفته عباس نژاد، کمپ های موقت توسط منابع طبیعی در حال بهره برداری است که در صورت همکاری شهر داری ها و منابع طبیعی با همکاری سرمایه گذاران این کمپ ها می توانند منابع درآمدی خوبی باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.672 seconds.